CHCETE BÝT U NÁS VIDĚT?
NEBO SE PŘED ZÁKAZNÍKY NĚKDE SCHOVÁVAT?
Lokalita
Umístění prezentace na frekventované dopravní tepně, na křižovatce ulic Ústřední a Nedokončená, v těsné blízkosti nákupního centra OC Štěrboholy a Fashion arény.
Cílová skupina
Neutrácejte za obecné a globální kampaně, které necílí na vaše potenciální zákazníky. Zamiřte na konkrétní skupinu, v konkrétním čase a s konkrétním obsahem.
Kvalitní prezentace
LED obrazovka se nachází v bezpečné vzdálenosti od křižovatky, ale zároveň v dobrém pozorovacím úhlu, který zajistí vysoce kvalitní obraz pro skvělou čitelnost jak zblízka tak zdálky.
LOKALITA A UMÍSTĚNÍ LED OBRAZOVKY
Naše PIT STOP obrazovka se nachází na jedné z nejrušnějších křižovatek v metropoli, v exkluzivní lokalitě nedaleko obchodního centra OC Štěrboholy, Fashion arény nebo prodejce vozidel Auto ESA. Křižovatkou ulic Ústřední a Nedokončená projede denně 29 000 vozů, desítky autobusů městské hromadné dopravy a projdou stovky pěších jdoucí za nejen volnočasovým vyžitím v okolí (základní a mateřská škola, fotbalový stadion, sportovní hala, městský úřad, park Hrušov a inline dráha, discgolf, koupací rybník Slatina a další).
PRO KOHO JE PREZENTACE VHODNÁ?
Kampaň u nás je vhodná jak pro prezentaci lokálních služeb a produktů (např. provozovny, obchody a servisní služby), tak pro národní či globální prezentaci (např. e-shopy, korporátní služby, nákupní centra, celorepublikově dostupné produkty a služby).
PROČ ZVOLIT KAMPAŇ PRÁVĚ U NÁS?
PIT STOP obrazovka nabízí nespočet kreativních možností pro prezentaci vaší společnosti, produktů či služeb. Díky lukrativní lokalitě a kvalitnímu obrazu garantuje naše obrazovka vysokou frekvenci zásahu a optimální dopad na potenciální a cílové zákazníky během celého dne.
VÍTE, JAKÉ JSOU VÝHODY PREZENTACE NA LED OBRAZOVCE?
Pohyblivá prezentace na LED obrazovkách je obecně považována za nejefektivnější outdoorovou možnost komunikace. Statisticky vyplývá, že lidské oko věnuje statickému obrazu pozornost v rozsahu 0,5 až 1,5 vteřiny, proti tomu pohyblivý obraz udrží pozornost až 8x déle. Proto je nejoptimálnější spot o délce 10 vteřin.
LED obrazovky jsou stále více vyhledávaný především kvůli jejich schopnosti uchovat značku v podvědomí příjemců, kteří si tak téměř vždy vybaví i daný produkt. K tomu přispívá i nižší cena oproti televizi a velký dosah kampaně.
Na rozdíl od obdobných reklamních nosičů, jako jsou billboardy, megaboardy, citylighty apod., má LED obrovskou výhodu ve flexibilitě obměny a rychlosti nasazení spotů doslova během několika minut. Potenciálním i stávajícím zákazníkům tak operativně můžete sdělit nutné změny, které okamžitě potřebujete odprezentovat, a nečekat až do konce kampaně. A právě tato flexibilita odlišuje LED obrazovky od ostatních reklamních nosičů a vystřeluje účinnost a efekt kampaní na vrchol v dostupnosti a obsazenosti nosičů.
JAK KAMPAŇ OBJEDNAT?
Stačí nám napsat na e-mail info@pitstopsterboholy.cz nebo zavolat na +420 777 137 277. My už se o vše ostatní postaráme!
Konzultace kampaně
Respektujeme individuální přístup našich klientů k jejich cílové skupině, proto jsme připraveni vám pomoci s výběrem nejvhodnějšího tarifu s ohledem na vaše požadavky a možnosti. Konzultace ke kampani je ZDARMA!
Výroba spotu
Nemáte spoty pro kampaně připravené nebo zaktualizované? Nevadí! Náš tým vám spoty dle požadavků vyrobí případně upraví pro další kampaně. Cena výroby spotů od 650 Kč.
Individuální požadavky
Chápeme specifické požadavky a individualitu každého produktu nebo služby, kterou nabízíte. Rádi byste ke kampani přidružili product placement nebo jinou možnost propagace? Ozvěte se!
CO BYSTE MĚLI JEŠTĚ VĚDĚT?
- Obrazovka má rozměr 3 x 2 metrů a kvalitní rozlišení 576 x 384 px.
- Vysílací čas je od 06:00 do 21:00 každý den, včetně víkendů a státních svátků.
- Obrazovka obsahuje velmi citlivé čidlo, které automaticky upravuje jas a svítivost obrazovky dle okolního světla, a nastaví optimalizaci jasu, kontrastu a sytosti barev tak, aby byly spoty viditelné za jakékoli denní doby, za jakéhokoli počasí, a zároveň tím pamatujeme i na bezpečnost plynulosti provozu na přilehlé komunikaci tak, aby nedocházelo k oslňování řidičů nebo kolemjdoucích osob.
DODRŽUJEME ETICKÝ KODEX REKLAMY
Etický kodex reklamy nabádá k odpovědnosti vůči společnosti a spotřebiteli, obsahuje pravidla a přijatelné normy chování při prezentaci na reklamním trhu. Etický kodex reklamy vydala Rada pro reklamu za účelem samoregulace reklamy v ČR a dle něj by reklama neměla využívat předsudků, nabádat k násilným a trestným činům a nesmí podporovat chování poškozující životní prostředí nebo zdraví osob. Reklama musí být pravdivá, čestná, nesmí obsahovat klamavé údaje a vulgarismy a nesmí útočit nebo dehonestovat třetí osoby v konkurenčním prostředí a musí zachovávat dobrou pověst všech.